Pengikut

Rabu, 25 Disember 2013

kini di label label pula !

oh...hari2 dalam hidup saya hanya untuk kesedihan kah??? lepas satu-satu yang datang. ada lagi benda baru! memang menguji ketahanan mental. kalau tak kuat saya boleh jadi mereng tahu! U_U
lepas hari2 hari .. tanpa mengira bilangan sejak kes saya membaca skype dia tanpa bilang kuat kuat saya nak bukak skype kamu ni. maksudnya bukak sembunyi sembunyi la sayang..ish isk..
serius sentap ke ulu hati.
SOCIALLY ISOLATED! damn ! ada label baru!
PEMALAS! heartbroken dowh!

oh. saya dapat label baru rupanya. ala yang macam brand makanan.barang barang tu. tipu kalo korang tak tau.
seriusly kalo korang baru jumpa seseorang atau kenal seseorang baru selama 3 atau 4 bulan dan hanya jumpa dia  sekali atau dua kali dan tak pernah bercakap atau cuba mengenali personaliti seseorang dan spend masa hanya beberapa minit...korang tahu tak yang KORANG TAK BERHAK JUDGE ORANG TU!!! OK!

tahu tak... kadang bukan dengan semua orang saya boleh menyesuaikan diri. memang sebelum ni saya tak ada masalah nak sesuaikan diri dengan siapa siapa dah tu..nak wat cammana kalau tiba-tiba dengan kelompok kamu saya tak tak mampu kerana apa?
mungkin kamu sendiri tidak memberi ruang untuk orang lain untuk masuk dalam kelompok korang. korang tidak memberi rasa mesra sebaliknya kata2 kata gurau berbau sindiran ..aduhai. macam mana tu
lastly bila orang tu dah ilang mood nak bergaul sampai .."alah..korang tak kisah tak rapat. aku lg la ada kisah ker hah? tuih..tuih sambil ludah ayak liuq ! haha. ok part ludah tu tipu. sakit hati je! hahaha


and.. dont said orang tu pemalas kalo kondisi dia tak sihat. kau orang sekolah tak ke hah..nak suruh orang sakit muntah2 ...balik kg dalam sehari je untuk kemas umah. sedangkan makan pun tak boleh. waras tak hah korang ni? sila pikir pakai otak ye. sekian!
rational la. dahla tak makan. muntah. korang ingat..boleh ke nak buat kerja rumah. lagi pun bukan dia balik goyang kaki berbulan-bulan pun untuk korang kata dia tu pemalas. sehari... saja. jadi sila la nilai ikut semasa. kata orang-orang terpelajar.! tunjuk sikit tingkat ilmu korang tu :P


untuk 'kamu'..part ni yang saya sangat sedih. sebab di mana kamu untuk pertahankan saya. T_T
dimana kamu.. dimana kamu.. di mana kamu.. ? bila saya di label begini?
 jawap la.. jawap la... menangis lagi,
tahu ke kamu.. setiap malam saya menitiskan air mata...
saya sedih bila pandang kamu.
hari-hari bahagia saya sudah hilang.
saya tak nampak lagi bahagia bila pandang wajah kamu. sayu. automatik air mata akan menitis. sungguh saya tak paksa. penat dah saya paksa dia berhenti. tapi dia tak mau berhenti. hari hari dia nak menitis.
kamu  tanya kenapa saya monyok. kenapa saya tak senyum lagi macam dulu. banyak sungguh soalan kamu.
kenapa...kenapa ...dan  kenapa...tapi kamu tak penah selami hati saya untuk dapat jawapan.sedih.

Right from the start, you were a thief, 
You stole my heart and 
I your willing victim 
I let you see the parts of me 
That weren't all that pretty. 
And with every touch 
You fixed them. 
Now, you've been talking in your sleep 
Oh oh, things you never say to me 

I'm sorry I don't understand where 
All of this is coming from. 
I thought that we were fine, 
(Oh, we had everything) 
Your head is running wild again 
My dear, WE still have everything 
And it's all in your MIND. 
(Yeah, but this is happenin') 


untuk mereka-mereka yang sangat pandai berkata-kata untuk menghiris hati saya. kamu juga dari kaum sejenis saya. mungkin nikmat kamu..YANG PENGASIH bagi ialah dlu-dlu keadaan kamu tidak seteruk saya. jd kamu-kamu boleh bercakap dengan besar besar. jangan ikut perasaan. bertanya  dengan muka seperti "eleh..tak teruk pun. poyo lah. mengada la tu"

apae pun terima kasih. takpe .. makin susah. makin banyak pahala. senyum lagi dengan tangisan.

untk kamu juga yang belum kawen. turn kamu belum sampai. jadi ingat- ingat la. apa pun boleh jadi. kamu mungkin kena teruk atau mungkin juga tidak. saya bukan pendendam. saya tidak sejahat itu untuk mendoakan kamu jadi buruk-buruk. apa pun ingat la. Allah itu maha adil. maha kaya. terima kasih. apapun senyum lagi.

untuk sikecil didalam. semoga sehat-sehat selalu. biarlah lahir kamu dengan sihat.sempurna segala nikmat dari kurniaan Allah.biarlah ..tiada siapa-siapa disisi kita andai yang tersayang juga buang kita tkpe..kita akan tetap kuat berdua.

bak kata mereka..hampir semua tidak berkenan dengan saya! syurga dia di bawah tapak kaki ibu. bahagia dia adalah bila dengan saudara sedarah sedagingnya. putus kata mereka putus la.
JOM sayang..kita bersedia untuk segala kemungkinan . tetap tersenyum walau menangis :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan