Pengikut

Ahad, 1 Disember 2013

i'm back and i'm hurt

intro menulis yg soooo sgt tak sesuai selepas lama ..oh heii memang lama okai saya dah tak menulis. hampir setahun blog ni tak bersentuh. mesti sedih kan blog saya ni (kalau dia ada feeling la. kalau la bende ni idup. but opkos impossible kan tapi..hehe)

kenapa saya tiba-tiba rajin? ada yang pelik kan. kalau korang tak tanya pun saya still nak cerita, why? sebab di blog saya kan. korang kalau rasa nak muntah jangan lah baca. mostly sebab saya tak rasa pun belog ni berpembaca gitu. bukti sakan dia.. setahun saya tak bukak..tak bergerak pun readers online,,,hahahah! ok. tahu tak kelakar.

i'm hurt. and hurt deeply. oh..kalau jurang mariana tu dah terdalam di dunia. luka hati saya ni lagi dalam kot. penah kah sesiapa ukur? ok takde kan. jadi jangan angkat tangan.

i do have my "azam" i tak nak menulis dah when i found the most biggest commitment in life but this new things that i just saw with my eyes done broke all my 'azam'. yes u just did it! nice and congrates friend!

oh.sy tak punya apa-apa untuk komplen sekarang kerana...banyak sangat bende sampai donno which priority come first. i life is a mess now.!

oh. time tuhan nak tunjuk. memang takde apa yang boleh di selindung kan.
the girls before me. or best fren or any name u wanna call it pliss la.. can u let go if it?? like i did?? do u think it easy?? hell .. say it. not at all. nothing at all. 
kalau saya bole buat kenapa tidak awak. 
berbanding semua orang ...saya memilih awak. 
tahukah awak..awak tidaklah sempurna.
tahukah awk... awak jauh ..tersangat jauh dari ciri yang saya cari.
tahukah awk...saya tolak lelaki yang sangat sempurna pada mata saya kerana dia punyai semua ciri yang saya cari kerana awk yang tiada apa apa ni.

"saya tahu dia akan jaga teha dengan baik sebagai mana abang jaga teha"

tahukah awk...berapa kali saya lukakan hati dia hanya untuk awk. tahukah awk...berapa banyak harapannnya yang telah saya hancurkan hanya kerana awk.
so...this last time...dont make me regret for choosing u above all coz saya masih seorang wanita. sampai mana..saya tak tahu saya bole bertahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan